נגרייה בכפר קאסם "עאמר". עבודות נגרות רהיטים ובניין. נגר.


נגריית בכפר קאסם בארץ "עאמר" עוסק מזה שנים רבות בייצור מוצרי נגרות איכותיים, בכל רמות המורכבות. בזכות המקצוענות הגבוהה של עובדי בית המלאכה לנגרות בארץ"עאמר" והגישה האישית לייצור כל מוצר ומוצר, זכינו ליחס של כבוד ובעיקר לאמון מצד השותפים והמזמינים.

 

ייצור רהיטים  עפ"י הזמנה!

 חדש! ספות לפי הזמנה במגון צבעים מנגנון חשמלי מחירים טובים.

 

כל עבודות הנגרות

- ארונות מטבח

- חדרי שינה

- חדרי ארונות

- שולחנות

- כסאות

- צביעת הרהיטים

דלתות פנים


ייצור רהיטים הוא עבודה הדורשת ממי שמבצע אותה מקצוענות, ניסיון, תשומת לב וקפדנות. וזוהי בדיוק הסיבה לכך שאנו מבצעים את כל עבודות הנגרות ברמת איכות גבוהה, תוך שימוש בציוד מדויק המשלב טכנולוגיות גבוהות.

 

המומחים של בית  מלאכה לנגרות בישראל "עאמר" שולטים בצורה מושלמת בכל פרטי הפרטים של מקצוע הנגרות. ולכן, עבודות  נגרות בארץ, המבוצעות ע"י המומחים שלנו, עונות תמיד על תקני האיכות הגבוהים ביותר, והמוצרים מתאימים בצורה מדויקת למרחב שנועד להם בדירה או במשרד.

 

נגריית בכפר קאסם  - פירושו גישה אישית לכל הזמנה!

 

המומחים שלנו מבצעים ייצור ארונות מטבח ושאר סוגי רהיטים לפי הזמנה, תוך הקפדה על העיקרון הראשי – דבקות ללא פשרות בטכנולוגיית הייצור. יתר על כן, אנו עוקבים בקפדנות אחר החידושים והמגמות האחרונות בעולם הרהיטים העכשווי. משום כך, התוצאות של ייצור חדרי השינה  לפי הזמנה וכן של ייצור הארונות לפי הזמנה, המבוצעים ע"י המומחים של בית המלאכה שלנו לנגרות בישראל, הינן מוצרים עדכניים, מעודנים, חזקים ויפים. רהיטים כאלה ישרתו אתכם במשך שנים רבות תוך שמירה על המראה המקורי המושלם שלהם.

 

אנו מציעים לכם בשמחה ייצור שולחנות וכיסאות עפ"י שרטוטים אישיים, תוך שימוש בסוגי עץ יוקרתיים. רהיטים בעיצוב אישי מהווים הוכחה ברורה לייחודיות וסגנון בעיצוב הפנים, וכן הוכחה לטעם המשובח של בעליהם.

 

כיום, די קשה למצוא בישראל בית המלאכה לנגרות אשר המומחים העובדים בו יכולים להציע ייצור דלתות בין חדרים ורהיטים אקסקלוסיביים נוספים לבית ולמשרד במחירים סבירים. בית המלאכה לנגרות "עאמר" בארץ יכול להציע זאת. בנוסף, אנו מבצעים צביעת רהיטים (שיקום רהיטים). המגוון הרחב של עבודות הנגרות  שאנו מסוגלים לבצע מאפשר לנו לממש את הרעיונות הייחודיים והמקוריים ביותר. 

 





עיר: ראש העין




Attn:

ph:
fax:
cell:









Print Page

פורטל רהיטים בישראל: חנויות רהיטים. יצרני רהיטים. אתרי רהיטים. מפעלי רהיטים. / https://rehitim.buy-sell.co.il/view.php?id=20