עיצוב רהיטים באשקלון סמואל תמונות


מטבחים – חנות רהיטים | ייצור מטבחים | רהיטים למטבח | מטבחים בהזמנה | רהיטים | רהיטי עלית

 

רהיטי עלית- בחירתם של נבחרים! 

 

"עיצוב רהיטים סמואל" מאפשרת ללקוחותיה בישראל להזמין רהיטי יוקרה באיכות גבוהה. אם ברצונכם לעצב את הבית בסגנון אקסקלוסיבי- רהיטי עלית תהייה הבחירה הנכונה.

אנחנו מציעים רהיטים איכותיים לחדר שינה, חדר ילדים, חדר אמבטיה, משרדים ונוסף על כך גם רהיטים מעץ מלא. למרות כל זאת, העשייה העיקרית של החברה היא בייצור רהיטי עלית איכותיים למטבח. 

 

רהיטים למטבח:

 

בכל בית המטבח תמיד תופס מקום ייחודי, בין אם זה חדר קטן בדירה מושכרת או שזהו חלל גדול ומרווח בקומה הראשונה של בית פרטי.

המטבח הוא לא רק המקום העיקרי להכנת אוכל, המבטח הוא המקום העיקרי בכל בית! אף על פי שכיום כולם אוכלים בפינת האוכל ואת האורחים מארחים בסלון, המקום האהוב לנהל בו שיחה תמיד יישאר המטבח. לכן חשוב מאוד כי במטבח יהיה איזון בין פונקציונאליות, נוחות ויופי. 

 

ריהוט מטבח ישראלי מודרני מספק מגוון עשיר של מרקמים, מבחר רחב של צבעים ופתרונות עיצוב יוצאי דופן לחזיתות המטבח. איזהריהוט מטבח יתאים דווקא לסגנון שלכם? את התשובה לשאלה זו נשמח לעזור לכם למצוא ב"עיצוב רהיטים סמואל", פה אנו מייצריםמטבחים לפי הזמנה כבר שנים רבות. 

 

מטבחים לפי הזמנה - זוהי בחירתו של מי שמעדיף איכות, נוחות ועיצוב במחירים שפויים. 

בבואכם לבחור מטבח לפי הזמנה , אתם תקבלו פרויקט משלכם אשר יכלול את מידות המטבח שלכם ואת הרצונות שלכם בנוגע לעיצוב וצבעיו של המטבח. נוסף על כך, פרויקט המטבח האינדיווידואלי מאפשר לכם לבחור את רק הרהיטים אשר אתם באמת זקוקים להם. 

 

מטבחים לפי הזמנה- מחירים: 

 

כאשר מדברים על ריהוט אקסקלוסיבי לפי הזמנה, יש לציין כי קשה לאומר שרהיטים מסוג זה אינם יקרים. למרות זאת, כפי שרבים מלקוחותינו טועים לחשוב- המחירים אינם בשמיים. " עיצוב רהיטים סמואל" תמצא עבורכם פרויקט אקסקלוסיבי ופונקציונאלי אשר יתאים לתקציבכם. 

 

רהיטים מבית "עיצוב רהיטים סמואל" – זה עיצוב, עמידות לאורך זמן ואיכות מובטחת!




כתובת: רח' הנגר, 8
עיר: אשקלון




Attn:

ph: טלפון: 054-4766598
fax:
cell:

http://rehut-samuel.co.il/


הצג מפה גדולה יותר





Print Page

פורטל רהיטים בישראל: חנויות רהיטים. יצרני רהיטים. אתרי רהיטים. מפעלי רהיטים. / https://rehitim.buy-sell.co.il/view.php?id=2