ארונות הזזה בראשון לציון. ארונות הזזה ביבנה. חנות רהיטים ביבנה. חנות רהיטים ראשון לציון "חן ארונות"


תרבות השפע והרגלי הצריכה שהתפתחו במאה ה-21 הביאו עמם צורך במציאת פתרונות אחסון יעילים שיענו על הצורך הגובר שלנו באחסון של פריטים רבים מסוגים שונים.אחד מפתרונות האחסון הללו הוא ארונות   קיר  למיניהם. ארונות הזזה נמצאים בד"כ בחדרים שיש להם מגבלות של שטח ומרחב או שהם צפופים וקטנים. כיום ניתן למצוא ארונות הזזה בחדרי ילדים, חדרי שינה, חדרי ארונות, ואפילו במשרדים. הנוחות והיעילות של ארונות הזזה הביאו לכך שבשנים האחרונות יותר ויותר משרדים מעונינים בארונות הזזה, וכיום ניתן לראות ארונות הזזה גם בחנויות העוסקות בייצור ומכירה של ריהוט משרדי.

 

יתרונות של ארונות הזזה

ארונות הזזה הם ארונות שחוסכים מקום ומאפשרים אחסון של כמות גדולה של פריטים בשטח קטן זאת משום שפתיחת הדלתות של הארונות אינה תופסת מקום. ארונות הזזה מאפשרים גם סגירה מוחלטת של הדלתות שמונעת כניסת אבק ולכלוך לתוך הארון.

 

כיום ניתן למצוא אין ספור חברות המתמחות בייצור ומכירת ארונות הזזה למיניהם, אחת החברות המובחרות שמתמחה בתחום ארונות הזזה היא "א.ש.חן ארונות בע"מ". החברה נמצאת בראשל"צ והיא עוסקת בייצור ומכירה של ארונות מסוגים שונים. החברה עוסקת בתחום הארונות כבר 45 שנה ויש לה נסיון עשיר בכל הקשור לייצור ושיווק ארונות לבית.

 

 

- שיווק ישיר מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך של מבחר ארונות, ארונות עם דלתות הזזה,

  ארונות קיר, חדרי ארונות, ארונות אמבטיה ומטבחים.

 

- החלפה דלתות מטבחים מחדש לישן

 

- ארונות משווקים במגוון דגמים וצבעים ובשילוב של עץ ומראות וניצול מירבי של המרחב הפנימי.

 

- ייעוץ ותכנון אישי

 

- אחריות איכות ומוניטין של 45 שנות וותק וניסיון

 

חנות רהיטים בראשון לציון "חן ארונות" – יופי של אורונות!


סניף ביבנה:

רחי האורגים 4 

טל. 08-6529095





עיר: ראשון לציון




Attn:

ph:
fax:
cell:









Print Page

פורטל רהיטים בישראל: חנויות רהיטים. יצרני רהיטים. אתרי רהיטים. מפעלי רהיטים. / https://rehitim.buy-sell.co.il/view.php?id=19