דלתות כניסה בירושלים. דלתות פנים בירושלים. דלתות חוץ בירושלים. דלתות – ייצור דלתות בירושלים.


דלתות  בירושלים. דלתות כניסה. דלתות פנים. דלתות חוץ. דלתות – ייצור דלתות  בירושלים.


דלתות פנים

דלתות כניסה

דלתות חוץ

דלתות מיצרנים מובילים (יבוא)

ייצור דלתות בישראל

 

דלתות – ייצור דלתות  בירושלים

ברצונכם להגן על הכניסה לביתכם ובו בזמן לקשט את החזית שלו? מחפשים דלת רחוב אלגנטית לבניין משרדים? נמצאים בחיפוש אחר דלתות יפות בין חדרים שיתאימו בצורה מושלמת לסגנון עיצוב הפנים שלכם?

הכירו את הקטלוג של דלתות הכניסה, דלתות הרחוב והדלתות בין החדרים של חברת דלתות – והזמינו דלתות מיצרנים מובילים (גם יבוא וגם ייצור בישראל). הדלתות שתבחרו יובאו לכתובת הנקובה ויותקנו ע"י מומחי דלתות.

כאשר חברת דלתות מציעה התקנה וייצור דלתות בישראל, היא שומרת על מחירים סבירים, מבטיחה איכות טובה ומשמחת את לקוחותיה במגוון הגדול של מוצריה.

 

אפשר להזמין בחברת דלתות ייצור, יבוא והתקנה של הדלתות מהסוגים הבאים:

1.דלתות פנים – אסתטיות ופונקציונליות, המאפשרות יצירת אווירה ביתית בכל חדר והקצאת מרחב אישי לכל אחד מבני המשפחה. פתרונות סגנוניים שונים מאפשרים לבחור דלתות בין חדרים בהתאם לטעמכם ולסגנון עיצוב הפנים של הדירה, הבית או המשרד.

2.דלתות כניסה – אשר יגנו בנאמנות על הדירה, הבית או המשרד שלכם. דלתות חזקות במיוחד, חסינות פריצה, חסינות אש ואם תרצו, גם שומרות חום – זהו התנאי לרוגע שלכם לגבי הרכוש והביטחון האישי.

3.דלתות חוץ – יש אפשרויות שונות להתקנת דלתות כניסה בכניסות לבתי מגורים, לבתים פרטיים, לבניינים ציבוריים. הן משלבות חוזק, אמינות ומראה חיצוני אלגנטי. דלתות רחוב אשר יוזמנו בחברת דלתות , יהיו לכרטיס הביקור של המבנה.

 

המבחר הגדול של הדלתות בחברת דלתות מובטח בזכות שילוב שתי גישות בעיצוב מבחר המוצרים של החברה: ראשית, מוצעות ללקוח דלתות מתוצרת בישראל; שנית – מוצעות גם דלתות מיצרנים זרים מובילים (יבוא). גישה זו קובעת הן את קו הדגמים המגוון והן את טווח המחירים הרחב בקטלוג של דלתות. אין ספק שתמצאו דלתות אשר ימצאו חן בעיניכם!

הדלתות שאנו מציעים משלבות אמינות, פונקציונליות, חוזק ואסתטיות. הדלתות בין החדרים יקשטו את מרחב הפנים ויהיו לחוצצים פונקציונליים בין אזורים במבנה מגורים או במשרד. דלתות כניסה יבטיחו הגנה אמינה על מבצרכם האישי וכן יקשטו את הכניסה לבית או לדירה.

 

האיכות ללא פשרות של הדלתות המוצעות ללקוח ע"י חברת דלתות, מובטחת ע"י הגישה המחמירה ביותר לעיצוב המוצר. ניתנת אחריות לדלתות ולהתקנתן.

 

בחירת דלתות בחברת דלתות היא בחירה לטובת ביטחון, איכות ויופי!





עיר: ירושלים




Attn:

ph:
fax:
cell: נייד: 052-9124128









Print Page

פורטל רהיטים בישראל: חנויות רהיטים. יצרני רהיטים. אתרי רהיטים. מפעלי רהיטים. / https://rehitim.buy-sell.co.il/view.php?id=18