תפירה ועיצוב וילונות - Talmor Tex. וילונות בתל אביב. וילונות בחולון. תמונות


תפירה ועיצוב וילונות Talmor Tex. וילונות בתל אביב. וילונות בחולון.

 

חברת וילונות טלמור טקס Talmor Tex הינה עסק משפחתי אשר נחשב כיום, לאחד מהמובילים בתחום של ייצור וילונות מעוצבים ושיווק של מוצרי הצללה דקורטיביים. 

Talmor Tex הוקמה בשנת 1994 ומשנת הקמתה ועד היום, מקפידה החברה לשמור על עדכניות ולהביא לישראל את קולקציות הבדים, האביזרים המשלימים ומוצרי ההצללה האיכותיים והחדישים ביותר בעולם. 

 

במרכזי התצוגה של טלמור טקס הממוקמים רח’ נחלת בנימין 29 בת''א ובחנות המפעל עם אולם התצוגה הממוקמת ברחוב  העצמאות 56 יהוד, ניתן ליהנות מתצוגה רחבה במיוחד של ווילונות מעוצבים, סוגים שונים של בדים ייחודיים ומגוון מוצרי הצללה מתקדמים.

 

מבקרי המרכז מוזמנים להתרשם ממגוון רחב במיוחד של סוגי וילונות ובין היתר: וילונות גלילה, וילונות אוסטרים, וילונות רומיים, וילונות סטריפ/זברה, פתרונות תליה שונים (מנגנונים חשמליים, בית חכם) אביזרים משלימים ועוד.. 

 

כל הוילונות עשויים בדים איכותיים מסוגים שונים כמו: בדים שקופים, בדים נוקשים, בדי האפלה, בדי הצללה ובשילובים של מספר סוגי בדים גם יחד. הוילונות מגיעים במגוון רחב של עיצובים ובקשת רחבה במיוחד של צבעים. קולקציות הבדים של טלמור טקס מיובאים ממיטב היצרנים העולמיים המובילים בתחום, מה שנותן את חותמת האיכות על כל המוצרים.

במתפרה הייחודית של חברת טלמור טקס עובד צוות תופרים כשרוני ומיומן אשר מקפיד על מקצועיות ללא פשרות ומוציא מידיו מוצרים ברמת הגימור הגבוהה ביותר. 

 

בין סוגי הווילונות והאלמנטים הנתפרים במתפרה: פלדים, כיווצים, אוסטרים, לולאות, קשירות, רומאים, וילונות אוסטריים, צרפתיים , לונדונים, כותרות מיוחדות ועוד. 

 

המקצועיות ואיכות העבודה של המתפרה גרמה לכך שלצד שירותי תפירה למגזר הפרטי והסיטונאי, המתפרה אף מספקת את שירותיה לאדריכלים ומעצבי פנים רבים מכל רחבי הארץ.

 

ב- Talmor Tex מקפידים על יחס אישי לכל לקוח, אשר ניתן על ידי מעצבי פנים מנוסים ומקצועיים, אשר ילוו את הלקוח בכל תהליך בחירת הווילונות ויעניקו קשת שירותים רבה הכוללת: ייעוץ בתכנון, ביקורים בבית הלקוח, מדידות מקצועיות, תפירה והתקנה בבית הלקוח, זאת עד לקבלת מוצר מוגמר לשביעות רצונו של כל לקוח.




כתובת: רח’ נחלת בנימין 29
עיר: תל אביב




Attn:

ph: טלפון: 054-4458711
fax:
cell:

http://talmor-tex.co.il


הצג מפה גדולה יותר





Print Page

פורטל רהיטים בישראל: חנויות רהיטים. יצרני רהיטים. אתרי רהיטים. מפעלי רהיטים. / https://rehitim.buy-sell.co.il/view.php?id=12