רהיטי עדן חנות-מפעל


את מה שהצרכנים רוצים. רהיטי «עדן» יודעים שזה קשה, אך אפשרי. כבר הרבה שנים אנו עובדים בצורה כזו כדי להשיג את שביעות רצונם של הלקוחות. זהו המתכון להצלחה של מפעלינו וחנות הרהיטים שלנו.

 

 

 

מהניסיון אפשר להגיד שלמרות שרצונות הלקוחות הם רבים, יש רק שתי גישות לקניית הרהיטים: אתם קונים את הרהיטים הלא יקרים בעלי איכות ממוצעת , או שאתם רוכשים את מיטב הרהיטים ,אך לפי מחיר גבוה מאוד. אנו מציעים את הדרך השלישית :רהיטים יוצאי דופן, בעלי יסודות עיצוב ברמת מורכבות גבוהה לשם נוחות וחמימות בביתכם תמורת מחיר בגדר האפשרי.עקרונות על פיהם עובדת חברתנו הם: שילוב אופטימלי של מחיר ואיכות, והתחשבות מקסימלית ברצון הלקוח.

 

המפעל שלנו מתמחה ביצור מטבחים באיכות גבוהה. לשירותכם מבחר עשיר של מטבחים העשויים מחומרים שונים בצבעים שונים ובצורות מגוונות. בין היתר אנו מציעים ארונות מטבח עם המגירות שנסגרות לבד או ארונות נוחים ,שיוצאים לקראתכם מ»קיר» הרהיטים. אנו מציעים פנלים חיצוניים מהיצרנים המובילים. אצלנו תמצאו את כל מה שצריכה עקרת בית בתנאים אידאליים !חנות-מפעל «עדן» משתפת פעולה עם רוב חברות הרהיטים בחו»ל ומייצגת את מוצריהן בשוק הישראלי.

 

רהיטי «עדן» .מפעל-חנות «עדן» עובד בהצלחה בשוק הישראלי משנת 2004.

 

בחנותינו מוצג מבחר רחב של דגמים אקסקלוזיביים, החל מרהיטים ברמה בינונית ועד לרמה פרמיום. 

בסלון שלנו קיים מבחר רב של מזרנים העשויים מחומרים טבעיים בעלי איכות גבוהה, העונה לסטנדרטים הכי גבוהים של חוזק ונוחות.

 

חנות- מפעל «אדן» מיצר מגוון רחב של רהיטים המתאימים לשכבות אוכלוסיה שונות: מטבחים בדגמים ותוצורות שונות, רהיטים למסדרון, פינות אוכל ולסלון, חדרי שינה, רהיטים לילדים ולנוער, מערכות מודולריות, שולחנות מחשב, שידות טלוויזיה, ארונות הזזה.

 

שילוב אופטימלי בין מחיר ואיכות, והתחשבות מקסימאלית ברצון הלקוח - ואלה הם העקרונות הבסיסיים של עבודת חברתינו. החברה מציעה ללקוחותיה מערכות רהיטים בסגנונות מגוונים (מסגנון הקלאסי עד למודרני), ובמגוון רחב של צבעים – יותר מ 80 גוונים ובנוסף לכך ללקוח יש חופש בחירה של העיצוב, בד, צבע ומידות הרהיטים. כאן ללקוחותינו ניתנת האפשרות לפתח את סגנונם המיוחד במינו. צוותינו הצעיר של מומחים בתחום הרהיטים וקשרים עמידים עם יצרנים השונים נותנים אחריות לשירות באיכות גבוהה ללקוחותינו החדשים והקבועים.

 

חברתנו נותנתאפשרות תשלום בכרטיסי אשראי עד ל 10 תשלומים ללא הצמדה, ובנוסף לכך קיימת אפשרות להוראת קבע עד 60 תשלומים בבנק עם הסדר במקום

 




כתובת: אלי כהן 1244 / 55 פינת אנה פרנק ואלי כהן
עיר: אשקלון




Attn:

ph: טלפון: 077-3413344
fax:
cell:




הצג מפה גדולה יותר





Print Page

פורטל רהיטים בישראל: חנויות רהיטים. יצרני רהיטים. אתרי רהיטים. מפעלי רהיטים. / https://rehitim.buy-sell.co.il/view.php?id=1