עיצוב פנים. עיצוב הבית. עיצוב המשרד. סטודיו לעיצוב פנים ואדריכלות. שירותי מעצב פנים. תמונות


סטודיו Barocco Art תיצור את עיצוב הפנים של חלומותיך

סטודיו לעיצוב פנים ואדריכלות Barocco Art קיים בישראל מאז שנת 2011 ומתמחה ביצירת פרויקטים של עיצוב הפנים לדירות פרטיות ובתי מגוריםעיצוב משרדים ולובי בניין. כל פרויקט עיצוב שלנו ייחודי, מאחר שהעיקרון המרכזי בעבודת הצוות של  Barocco Art הוא פיתוח רעיונות מקוריים שלא דומים לשום פרויקט אחר.

כאשר המומחים שלנו מפתחים פרויקט חדש של עיצוב פנים, הם לוקחים בחשבון לא רק עדיפויות של הלקוח לגבי סגנון העיצוב או פתרונות צבע, אלא גם מסגרת התקציב. לפני יצירת פרויקט וירטואלי, ולאחר מכן סקיצה מפורטת, המעצבים והאדריכלים שלנו מגיעים לשטח ומבצעים את כל המדידות הנדרשות במקום. כדי לבצע תכנון קירות ותקרות מחדש, אנו משתמשים בחומרים כמו גבס (בנייה בגבס), עץ, מבני מתכת, תקרות מתוחות. הלקוח שלנו מקבל לא רק פרויקט, אלא גם מידע מלא ומפורט, איפה ניתן לרכוש חומרים לבנייה ושפוצים, רהיטים לבית, וכן מה העלות המשוערת שלהם.


עיצוב פנים 

עיצוב פנים צריך להיות פונקציונלי, יפה ונוח. המשימה העיקרית של מעצבי הפנים מן הסטודיו Barocco Art  - היא יצירת סביבת מגורים נעימה, מותאמת אישית ופונקציונלית, שבה כל פריט הפנים ימצא את המקום האידאלי שלו. עיצוב הפנים צריך להיות מסודר, נקי והרמוני, אין צורך להעמיס את חלל הבית במספר רב של פרטי עיצוב, לכן אנחנו משתדלים לעיצוב חדרים מרווחים ואוורירים, להשאיר הרבה מקום פנוי שיאפשר לבעלי הבית בהמשך לשנות משהו בעיצוב הפנים או להוסיף אלמנטים על פי רצונם.

עיצוב הבית: חשיבות התאורה 

תאורה לא מתאימה עלולה להרוס אפילו עיצוב הפנים המקורי והמתקדם ביותר. האלמנט החשוב הזה צריך להיות נכון, פונקציונלי ויפה. המומחים שלנו מציעים כמה פתרונות תאורה, בוחרים בקטלוג את המנורות שישולבו בחלל הבית באופן אידאלי וגם יתאימו לתקציב של הלקוח. בסטודיו לעיצוב הפנים Barocco Art  אנחנו יוצרים עבור לקוחותינו עיצוב פנים מעשי בהתאמה אישית בלי לחרוג ממסגרת התקציב.

השירותים שלנו

שירותי מעצב הפנים 

אתם קניתם דירה ורוצים לעצב אותה מחדש לפי צרכיכם המיוחדים וטעמכם האישי? או אתם עייפים כבר מפנים הבית הישנים והמוכרים מדי, רוצים לצאת מהשיגרה ומחפשים שינוי? פנו אלינו! אנו מציעים כמה אופציות לפיתוח פרויקט עיצוב הפנים (על פי בחירת הלקוח): 

1. תכנון כללי (קירות, תקרה, תאורה, בחירת מקום למזגן);

2. תכנון כללי + עיצוב חלקי של הקירות (צבע, טפטים, ומרקמים שונים);

3. עיצוב פנים שלם - תכנון כללי + עיצוב קירות + ריהוט.

 

השתמשו בשירותים של מעצבי הפנים שלנו ותקבלו:

- מחירים אטרקטיביים;

- התחשבות בכל דרישותיכם;

- יצירת פרויקט עיצוב ייחודי ומקורי של שינוי פנים ביתכם.

 

סטודיו לעיצוב פנים Barocco Art: אנו נהפוך את חלומותיכם על עיצוב פנים חדש למציאות!





עיר: כל הארץ




Attn:

ph:
fax:
cell: נייד: 052-9126697

http://baroccoart.com/he







Print Page

פורטל רהיטים בישראל: חנויות רהיטים. יצרני רהיטים. אתרי רהיטים. מפעלי רהיטים. / https://rehitim.buy-sell.co.il/view.php?id=86